torsdag 3 mars 2016

Torsdag 3/3-2016 20:28

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt vaknade till 10:30 och kom ur sängen. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den fram till ett då det var lunch och så igen från två till tre. Då jag stack till träningen sedan hem igen gjorde nästan stretchen men övningarna i alla fall. Fick i mig middagen nästan och så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så bäddade jag sängen och nu är jag här. Jo om in inte såg så vann jag 80 på jokern igår så då har jag pengar till att spela ett tag till. Så mer? Imonn skall jag till apoteket och hämta lite sedan hem igen. Så skall jag köpa tränings mat imonn med. Så mer? Ja kommer inte på mer idag ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja körde idag och det gick lite segt idag det var ett par grejor som var tunga och sedan så hoppade jag cykeln idag. Jag hoppas att det blir lättare sedan om ett par veckor. Så när jag kom hem så satte jag igång med stretchen men la ner efter halva idag och gick på övningarna istället.

ROMAN: Ja körde mina två timmar idag och det gick okey. Kör igen imonn.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: