tisdag 22 mars 2016

Tisdag 22/3-2016 20:09

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen. Vaknade ett antal gånger och tillslut till åtta tiden. Kom ur sängen till 10:30 och fick i mig frukosten. Sedan till tolv gick jag igång med romanen, körde den fram till 14:00 då jag slog ett samtal. Och det gick inte bra alls men jag försöker igen imonn. Så sedan stack jag ut och handlade lite sedan hem igen. Så skulle gå igång med middagen men fick samtal och kom inte igång förrän till 15:30 tiden. Hade idag fiskpinnar och potäter och såg en serie när jag åt. Sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste lite idag med. Så mer? Nä idag kommer jag inte på mer för nu ses igen imonn.

TRÄNING: Ja har bara kört övningarna idag till sex tiden.

ROMAN: Ja körde idag och det gick okey trotts kass ja små kass natt. Och jag kör igen imonn.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: