lördag 12 mars 2016

Lördag 12/3-2016 20:04

DAG: Jaha till natt igen då och en kass natt igen. Fick inte i propparna igår och tog inte på musik alls utan somnade och då blir det aldrig bra natt så även inatt. Vaknade ett otal gånger inatt och sov illa. Men sov lite på morgonen kom ur sängen till tolv tiden. Fick i mig frukosten och satte sedan igång med romanen. Men idag gick det inte bra alls så jag gjorde en lista på spotify idag top ten 2015. La jag upp idag så och det blev inte så mycket gjort på romanen idag alls. Jo jag har en sak som jag har tänkt att lägga upp länge nu men kommer inte ihåg det förrän nu. Den 23/2-2006 så jag la upp hemsidan för första gången och det var till den 23/2 tio år sedan hemsidan kom upp men efter det som har hänt så glömde jag lägga upp det då gör det nu. Så mer? Jo jag fick inte reda på om jag vann nått igår så jag ser det idag om jag vann nått så kommer det upp på Twitter idag. Så mer? Jo jag fick ett samtal med idag. Jo jag gjorde träningsmaten idag och så gjorde jag övningarna hoppade stretchen idag igen. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja hoppade stretchen idag igen men till måndag så kör jag igen får hoppas att dagen blir bra då.

ROMAN: Japp körde lite idag men jag kunde inte fokusera idag heller men till måndag så kör jag och så hoppas jag att jag sover då.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: