fredag 18 mars 2016

Fredag 18/3-2016 20:16

DAG: Jaha till denna dag och den startade med en kass natt vaknade till sju tiden och låg sedan vaken till jag gick upp till tio tiden. Fick i mig frukosten och så väntade jag på att klockan skulle slå 12:30 då jag skulle gå och först ta ut pengar sedan lägga pengar på mitt åk kort. Sedan ta vagnen till farsan och morsan. Trodde att det skulle bli en historisk dag men det blev det inte. Men jag lärde mig lite mer om detta och jag är nöjd med dagen ändå. Så stack sedan hem och kom till ICA till fyra tiden och hem till halv fem idag. Fick igång middagen och såg även på teven lite ett par serier idag trotts att jag var sen. Åt idag kotletter med ris och pepparsås. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste lite. Så mer? Jo det var nog allt för idag. Jo det är eurojackpot idag men de har inte ringt så ingen storvinst men kanske lite. Ni får se idag på Twitter eller imonn om jag inte får svar idag. Så mer? Nä lite mer problem igen men, men vi får se hur det går med det.

TRÄNING: Ja körde mina övningar idag bara och det gick bra så imonn så är det storstretch hoppas jag om jag sover inatt.

ROMAN: Ja har glömt att lägga in att jag har fått svar från ett förlag till det var den 15é som det kom och de ville inte ha det men det var som jag trodde. Så har mailat idag ett förlag som skulle ha svart för en månad sedan sedan är det bara ett förlag kvar sedan efter det. Men jag kör på nästa tror inte någon vill ha det men kör ändå.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: