onsdag 30 mars 2016

Onsdag 30/3-2016 20:22

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen. Vaknade många gånger inatt och kom ur sängen till elva tiden idag. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den idag fram till 14:00 efter detta så stack jag till frisören och klippte mig sedan hem igen. Så fick jag ett samtal då spelade jag nya spelet det heter Lara Croft GO kostade en tia och det är inte allt för svårt att spela men jag spelar på fel tid nu så jag blir sen. Så mer? Jo jag fick igång middagen till fyra tiden och åt till fem tiden såg en film idag när jag åt hade inte nått att se så jag tog en som jag spelade in tidigare. Så mer? Jo jag fick i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste lite med. Så mer? Jo det är lotto idag men de har inte ringt så ingen större vinst men kanske lite. Ser idag eller imonn om jag inte får mail idag, då på Twitter. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och jag är redo för träningen imonn. Kan bara hoppas att jag sover bra inatt.

ROMAN: Ja kass natt igen så kass dag med på denna punkt men lite fick jag ändå gjort idag.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: