fredag 4 mars 2016

Fredag 4/3-2016 20:06

DAG: Jaha till natt igen och en kass sådan igen. Sov rätt illa och kom ur sängen till 10:30 idag. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen körde den idag fram till 14:00 och då skulle jag iväg och handla lite men kom iväg sent idag. Så gick in på ICA och handlade och så hem igen. Ja jag glömde apoteket idag får ta det till imonn om jag hinner vet ej när de stänger på lördag eller ens om de har öppet. Såg nu att de har öppet till 15:00 så jag tror att jag hinner imonn efter romanen att ta mig dit. Så sedan hem och gick igång med middagen hade idag fläsk och löksås. Såg ett par serier när jag åt och så satte jag mig och läste lite med. Sedan till sex så körde jag övningarna och så nu är jag här. Så mer? Halv kass dag idag men ändå okey för jag fick gjort romanen i alla fall. Så mer? Jo det är eurojackpot idag men de har inte ringt så ingen storvinst men kanske lite ni får se på Twitter idag eller imonn. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde övningarna idag men inte alla hoppade en seg idag så jag tar igen det tills imonn.

ROMAN: Ja körde idag och det gick okey trotts kass natt men lite segt idag ändå. Men det får jag räkna med efter kass natt.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: