onsdag 2 mars 2016

Onsdag 2/3-2016 20:22

DAG: Jaha till natt och en väldigt bra natt sov länge och kom ur sängen till 10:30. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den idag fram till 14:00 då jag la ner för dagen. Så efter detta så ringde jag till Dustin och jag har bestämt mig för att vänta på den jag vill ha även att det tar en månad till. Så hoppas jag att den kommer till slutet av denna månaden med. Så annars får jag ta en dyrare och sämre grafikkort och det vill jag inte. Så hoppas jag att de levererar med till den 25 nä inte då men efter sedan till nästa veckan efter. Så mer? Jo jag packade väskan idag och sedan gick jag igång med middagen. Hade idag kotletter med stripes och såg en film som var så där men gick ner. Så mer? Jo jag fick i mig en kopp kaffe och så satte jag igång på en ny bok idag som jag fick genom brevlådan vem det nu var av mina grannar som ploppade in den. En sydafrikan som skriver får se hur den är. Så till sex tiden så gjorde jag övningarna med. Så mer? Ja har inget mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja packade väskan idag och så gjorde jag övningarna med idag till sex tiden ja klockan var nog halv sju tror jag. Har lite träningsvärk idag efter igår trodde att jag hade fått ont i axeln med men det var det inte jag tror att jag kan köra nu utan att få nått ont.

ROMAN: Ja körde mina timmar idag igen och det gick okey kör igen imonn.

Så dagen är till ända och det är lotto idag men ingen storvinst för de har inte ringt men kanske lite ni får se idag eller imonn på Twitter. Jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: