lördag 19 mars 2016

Lördag 19/3-2016 20:09

DAG: Jaha till natt igen och en rätt okey natt även om jag vaknade till mitt i natten ett tag. Kom ur sängen till 10:30 och fick i mig frukosten sedan skulle jag då gå igång med romanen idag. Men det ville sig inte idag fick ett samtal och efter det så la jag ner. Så sedan efter detta så gjorde jag inte mycket till jag gick igång med träningsmaten efter den så gjorde jag övningarna idag och sedan gick jag igång med middagen. Hade idag kotletter med pommes och såg ett par serier när jag åt. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så nu är jag här. Spelade lite idag men tappade farten med det med idag seg dag idag. Så mer? Jo jag fick inte mail igår om eurojackpot ser det idag så spana på Twitter om det gav nått. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja hoppade stretchen idag och körde mina övningar istället. Skall köra vänster ben två veckor så hoppas jag att det släpper i ryggen men vi får se.

ROMAN: Ja fick inte till nått idag men jag tar igen det till måndag hoppas jag.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: