lördag 26 mars 2016

Lördag 26/3-2016 20:24

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt men sov lite på morgonen så rätt okey dag ändå. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Sedan så stack jag till ICA till halv ett tiden och köpte första omgången med kött. Sedan iväg igen och köpte andra omgången med allt utom kött. Så sedan så satte jag mig och pillade med mobilen ett tag men det tog sådan tid att jag inte hann med stretchen idag. Jag såg att klockan var fyra så jag gick igång med middagen. Hade idag hamburgare och pommes och såg en serie när jag åt. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så lite snacks med som jag köpte idag. Så mer? Jo till sju tiden så gjorde jag övningarna. Så mer? Jo idag skall jag se om jag vann nått igår ingen storvinst men kanske lite. Ni får veta på Twitter idag om det gav nått. Lotto kommer till söndag kväll. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja missade stretchen idag men tar igen det till måndag då jag kör igen.

ROMAN: Ja till måndag så kör jag igen om allt går bra.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: