tisdag 8 mars 2016

Tisdag 8/3-2016 20:10

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt kass natt igen sov så där under natten och vaknade till tio tiden idag. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den idag fram till 13:30 då jag tappade farten och la ner. Så efter detta så stack jag till Backaplan och bytte batteri på min klocka tog tid idag för det var mycket att göra så jag fick vänta en halv timme innan jag fick det bytt och press testat. Så gick på 150 med pressen. Så sedan åkte jag till femman och gick sedan hem var hemma till fyra tiden. Och gick igång med middagen med en gång jag kom hem. Hade idag kotletter med pommes och såg mina serier. Och såg idag att King romanen blir serie som kommer till nästa månad den skall jag se. Det är han som skall stoppa JFK mordet och åker tillbaks i tiden för att göra det. Har läst den men kommer inte ihåg vad den heter det är ett årtal och en datum som 22/11-63 nått sånt kommer inte ihåg vad det är för datum men det är nått sånt. Den skall jag följa och så en till som kommer på FOX lite senare i år. Så mer? En rätt kass dag idag men jag fick ändå lite gjort idag så okey då.

TRÄNING: Ja idag gjorde jag bara övningarna och sedan var det slut gjorde dem till sex tiden.

ROMAN: Ja idag var det segt och jag kom inte igång idag förrän till 12:30 men jag tar igen det till imonn om jag sover vill säga.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: