söndag 27 mars 2016

Söndag 27/3-2016 20:15

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen inatt. Sov illa fram till tio tiden kom ur sängen till elva idag. Fick i mig frukosten och så satte jag igång att dammsuga. Efter detta så gick jag igång med spel men idag så hade jag inte lust att köra alls så jag la ner efter ett litet tag. Så sedan så gick jag igång med middagen till tre tiden hade idag köttbullar med stripes och såg en film idag. Nä jag satte mig efter spelet och såg en film som var så där men gick ner. Sedan gick jag igång med middagen. Så såg en film till från play som var kass så jag såg inte klar den. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste lite idag. Så mer? En rätt kass dag idag på det hela taget. Men som vanligt börjar det med kass natt. Så mer? Nä kommer inte på mer idag jo jag har packat väskan idag och är redo för träningen imonn.

TRÄNING: Ja sover jag inatt så skall jag köra imonn både cykel och stretch.

ROMAN: Ja imonn så kör jag igen då hoppas på bra sömn inatt bara så.

Så sedan är det lotto som jag inte har sett men det var ingen storvinst men kanske lite ni får veta idag på Twitter om det gav nått. Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: