måndag 21 mars 2016

Måndag 21/3-2016 20:18

DAG: Jaha till natt igen då ja och en lite små kass natt vaknade redan till åtta tiden idag men somnade om igen. Men till halv nio så var sömnen slut för idag. Kom ur sängen till 10:30 och fick i mig frukosten. Sedan gick jag igång med romanen fram till ett då det var lunch och så igen till två till tre. Så efter detta så stack jag till träningen och så hem igen. Idag stretchade jag och gjorde allt innan jag gick igång med middagen. Hade idag köttbullar med mos och lite ketchup och såg lite på teven med. Så mer? Ja mer? En bra dag idag fick allt gjort och träningen med allt gjort idag bra dag. Imonn skall jag ringa ett samtal får vi se hur det går då. Jag hoppas att det går bra men lite mer kanske om detta imonn. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja idag så körde jag hela grejen först träningen sedan cykeln och så när jag kom hem så körde jag stretchen och så övningarna och allt gick bra. Så jag är tillbaks igen efter ett tags uppehåll, men idag är jag igen.

ROMAN: Ja körde mina två timmar idag och det gick bra men det är mycket att göra sedan när jag gör om. Så hoppas jag att jag kan sova bättre med så kommer det bli superbra hoppas jag. Så får vi se det är två förlag som skall svara sedan kör jag igång med nästa förfullt.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: