måndag 14 mars 2016

Måndag 14/3-2016 20:10

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt inatt. Vaknade till tio tiden och kom ur sängen till 10:30 och fick i mig frukosten. Sedan gick jag igång med romanen. Men idag gick det lite segt men jag fick mina två timmar ändå idag. Till ett hade jag lunch och sedan gick jag igång igen till två fram till tre. Sedan stack jag till träningen och sedan hem, hoppade stretchen idag och gick på övningarna och så middag. Så såg lite på teven med och sedan en kopp med kaffe. Så mer? Nä kommer inte på mer idag men imonn så skall jag felsöka min mobil så hoppas jag att felet består så lämnar jag in den sedan. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja körde idag och det gick bra var klar i tid med men så hoppade jag cykeln och sedan när jag kom hem så hoppade jag stretchen med idag. Trodde jag var igång men så var inte fallet så hoppas jag att jag inte får ont igen i ryggen nu tills imonn. Vi får se.

ROMAN: Ja lite segt idag men jag fick mina två timmar idag i alla fall så en okey dag idag.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: