söndag 6 mars 2016

Söndag 6/3-2016 20:16

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt små kass natt igen vaknade idag till 10:30 tiden men kom inte ur sängen förrän till 11:00. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med att dammsuga idag. Så då var klockan redan ett tiden. Efter detta så satte jag igång med att spela lite men tappade intresset idag nästan med en gång. Så efter detta så gick jag igång med middagen till tre tiden. Hade idag kotletter med stripes och såg en serie när jag åt. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste ett tag. Och så fick jag ett par samtal som lades på och så skulle jag hitta en USB kabel till skärmen för att koppla in den till USB 3 hub såg jag idag. Så men den går på 65 så det är inte så farligt att lägga till skall göra det en dag. Så mer? Jo jag slog ett samtal med idag till morsan. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses  igen imonn.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och är redo för träningen imonn. Så skall jag köra stretchen med hoppas jag och cykeln med. Vi får se hur det går med det.

ROMAN: Ja kör igen imonn så hoppas på bra sömn inatt bara så.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: