torsdag 24 mars 2016

Torsdag 24/3-2016 20:11

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt men vaknade tidigt idag. Kom ur sängen till 10:30 fick i mig frukosten sedan gick jag igång med romanen. Körde den till ett då det var lunch och så igen från två till tre. Efter detta så stack jag till träningen sedan hem och stretch och så middag på det. Så mer? Ja mer? En rätt små kass dag idag trotts rätt okey natt. Men jag har haft rätt svårt för att fokusera idag när jag satt med romanen. Så sedan så vann jag inte nått igår heller men det är ju som det brukar vara så inget nytt där inte. Så mer? Jo jag fick sms idag att mobilen kan hämtas tills imonn jag tror att de har öppet men tänkte ta det till lördag då jag skall köpa mat efter det skulle jag då ta mig in till stan och hämta den. Men har de öppet imonn så kanske jag gör det imonn. Ja såg nu att de har öppet till 16:00 imonn så jag tror jag sticker imonn så slipper jag ut till lördag då jag ändå skall handla. Så mer? Nä inget mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde idag och det gick okey men jag fick ont i ryggen så jag hoppade cykeln idag men när jag kom hem så gjorde jag stretchen och övningarna. Så hoppas jag att det lättar i ryggen för jag vet inte varför det gör ont nu. Vad jag vet så gjorde jag inte nått fel idag så jag vet inte varför det gör ont. Men jag hoppas att det är tillfälligt så går det bort till nästa vecka.

ROMAN: Ja det var segt idag men jag fick ändå två timmar idag och jag är nöjd med mig själv.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: