söndag 20 mars 2016

Söndag 20/3-2016 20:03

DAG: Jaha till natt igen då ja och en lite små kass natt igen kom igång idag till tio tiden och tog ur propparna då hade grannen igång stereon och jag gick upp till 10:30. Så sedan gick jag igång med dammsugningen och efter detta så satte jag mig och spelade men idag så ville jag inte alls. Så jag la ner och efter detta så gjorde jag inte mycket men tillslut så gick jag igång med ett spel ändå ett jag inte spelat på ett tag och det gick bra så jag tog en bana idag. Så sedan gick jag igång med middagen hade idag köttfärssås och spagetti och såg en serie sedan en film. Gardians of the galaxy tror jag att den hette den var okey. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så körde jag övningarna till halv sju tiden idag. Så mer? Jo jag vann inte nått på eurojackpot igår heller men kanske lite till lotto idag. Ni får veta på Twitter idag om det gav nått. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja körde övningarna idag men imonn så kör jag igen på gymmet. Har packat väskan idag och jag är redo för att köra imonn.

ROMAN: Ja inatt hoppas jag sova bra och sedan att jag inte störs imonn så kör jag igen då.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: