söndag 13 mars 2016

Söndag 13/3-2016 20:29

DAG: Jaha till natt igen och en kass sådan igen vaknade till elva tiden och fick i mig frukosten. Så sedan gick jag igång med dammsugningen till efter tolv fram emot ett tiden. Så efter detta så satte jag igång att spela men tappade farten idag och la ner. Så pillade jag lite och så spelade jag igen och då gick det bättre spela nu The Talos principle rätt roligt spel som inte går på tid. Så köpte jag ett spel idag men det var kasst så jag har lagt in att returnera köpet så det kommer väl om ett par dagar hoppas jag skall köpa annat spel när jag får pengarna tillbaks igen. Så mer? En rätt okey dag idag så har jag packat väskan idag med och fått i mig middag. Hade idag köttfärssås med spagetti och såg en serie och en till serie efter det. Nä jag kommer inte på mer idag. Jo jag såg att jag inte vann nått igår när jag kollade eurojackpot så ingen vinst på nått denna veckan.

TRÄNING: Ja som jag sa så är väskan packad och jag är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja imonn så kör jag igen hoppas på bra sömn bara så.

Satte mig och läste lite idag men efter middagen och kaffet. Så nu säger jag Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: