tisdag 29 mars 2016

Tisdag 29/3-2016 20:42

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt sov inte bra igår när jag la mig lite bättre sedan och på morgonen. Kom ur sängen till elva tiden idag och fick i mig frukosten. Så till tolv gick jag igång med romanen. Körde den idag fram till 14:00 då jag la ner och skulle ut och klippa mig men de hade stängt idag ja inte hela dagen men när jag kom fram så var det stängt i alla fall. Så jag stack till ICA och handlade lite sedan hem igen. Så till tre tiden så gick jag igång med spelet igen och satt alldeles för länge idag innan jag gick igång med middagen. Hade idag fläsk och mos och såg en serie när jag åt. Sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste ett tag med. Sedan gick jag igång med spelet igen fram till nu satt länge idag. Det är ett pussel spel som jag kör fick för en tia så jag tänkte kan ta. Så inte så svårt men lite segt ibland men jag kommer på hur man skall göra sedan i alla fall men det tar tid att spela det och jag glömmer tiden med. Så mer? Jo får ta en sväng imonn till frisören och klippa mig då. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja idag så körde jag övningarna och det gick bra lite mindre ont idag än förra veckan så jag hoppas att det släpper helt om ett tag.

ROMAN: Ja körde mina två timmar idag även om det var rätt segt att köra idag igen. Kör igen tills imonn.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: