måndag 28 mars 2016

Måndag 28/3-2016 20:39

DAG: Jaha sen idag men jag köpte ett spel för 10 som kostade 49 innan så jag satt och spelade det nu ett tag så jag är sen idag. Men nu är jag här. Så till dagen eller kanske natten sov så där inatt och kom ur sängen till elva tiden idag och fick i mig frukosten. Så sedan skulle jag då köra igång med romanen men idag fick jag problem med grafikkortet och pillade med det ett tag så jag fick inte så mycket gjort idag på romanen. Men lite fick jag ändå gjort idag så till ett var det lunch och så igen från två till tre. Sedan stack jag till träningen och sedan hem igen. Hoppade stretchen idag och körde övningarna bara. Så sedan fick jag i mig middagen och så en kopp kaffe och så köpte jag spelet och satt här ett bra tag så mer? En kass dag idag men ändå en okey natt så jag borde ha haft en bättre dag idag men fick det inte. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde idag men när jag sedan skulle cykla så tappade jag farten och la ner. Sedan kom jag hem och skulle köra stretchen och la ner den med. Men det tar jag igen tills torsdag hoppas jag.

ROMAN: Ja jag har haft fel på Windows och jag tror att det är grafikrutinen som är kass för nu släcker skärmen efter ett par minuter igen. Så jag uppdaterade den men det hjälpte inte så jag tror att det är Windows som har nått fel. Så idag har jag inte gjort så mycket som jag ville göra. Men fick till en timme i alla fall. Och det får vara okey för idag.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: