tisdag 15 mars 2016

Tisdag 15/3-2016 20:05

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass sådan igen. Vaknade ett otal gånger under natten och sedan till åtta tiden. Var uppe och fick ett samtal från en telefonförsäljare från Italien som höll på och hon sa inte att hon sålde nått så jag la inte på men tillslut så la hon på. Så sedan så kör jag igång med romanen och körde den idag fram till 13:30 då jag la ner för dagen. Men då hade jag pillat med mobilen med och fått bort minneskortet och så återställt den med. Så ringde jag till en släkting och kollade och den var inte okey så jag stack in till stan med den och lämnade in den till dem. Så tar det en eller två veckor så får vi se vad de säger. Har jag otur så kostar det pengar men jag tror inte det vi får se. Så sedan gick jag hem och in på ICA och fick lite smått och gott sedan hem. Så jag fick en Sony telefon som jag hade lite problem med men så fick jag igång dem och det var samma laddare som jag hade till min Samsung. Så jag laddade inte in allt denna gång inte för två veckor men lite måste jag ha till att betala räkningarna med. Men jag laddar inte in mycket i den för två månader bara radion och lite till. Så mer? En kass dag idag jo jag satte mig och spelade lite idag med till innan jag gick till butiken ett tag. Så mer? Jo till fyra tiden så kom jag igång med middagen hade idag kotletter med stripes och en granne kom och lånade en skiftnyckel när jag höll på med maten. Hon kom igen och lämnade tillbaka den sedan när jag åt. Nä kommer inte på mer idag ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja jag körde övningarna idag och det gick bra så hoppas jag att smärtan är över vet inte riktigt ännu.

ROMAN: Ja kass natt och kass dag men lite fick jag gjort ändå idag så okey då.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: