torsdag 17 mars 2016

Torsdag 17/3-2016 20:12

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen men rätt okey ändå idag. Kom ur sängen till 10:30 och fick i mig frukosten. Sedan körde jag igång med romanen till tolv och körde den sedan fram till ett då det var lunch. Efter detta så körde jag igång ingen till två fram till tre. Så efter detta så stack jag till träningen och så hem igen. Så hoppade stretchen och övningarna idag och gick på middagen. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så har jag bäddat sängen. Så mer? Jo imonn skall jag ut och göra en sak vi får se hur det går. Men imonn kan gå till historien kanske vi får se hur det går mer om detta imonn. Så mer? Jo jag är glad att jag inte sabbade datorn trodde det igår men som tur så fixade det till sig. Pust…

TRÄNING: Ja körde idag och som vanligt på torsdagar så går det fort men jag gjorde inte alla magövningarna idag känner av ryggen ännu. Men jag hoppas att det släpper om ett tag. Så hoppade jag stretchen och så även övningarna satte igång vattnet och så kokade det och då la jag ner övningarna med.

ROMAN: Ja körde mina två timmar idag och det gick bra idag lite seg natt men okey dag.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: