fredag 25 mars 2016

Fredag 25/3-2016 20:09

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt inatt. Vaknade ett antal gånger under natten och kom ur sängen till tio tiden idag. Fick i mig frukosten och så väntade jag på att klockan skulle slå tolv. Till kvart i så gick jag ner med tvätten och fick in den. Sedan upp igen och innan detta till tio tiden efter frukosten så gjorde jag mina räkningar. Så idag fick jag 1000 över så det blir hårt denna månaden men det skall nog gå. Så hade fått 500 mer om det inte var för mobilen som gick på idag med. Så stack sedan ner och fick upp tvätten och sedan stack jag till stan för att hämta mobilen sedan gick jag hem idag. På vägen hem så stannade jag i ICA och handlade lite smått skall imonn ut och storhandla ingen bra dag att göra det men jag vill ha rabatt och den går ut till den 27 sedan går det inte att köpa på den mer. Så jag måste iväg imonn och köpa allt hoppas jag att det finns lite med. Så sedan hem och satte igång att uppdatera mobilen men den hängde sig så den är inte klar ännu. Så mer? Jo morsan ringde med idag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja idag gjorde jag bara övningarna till sju tiden men imonn så hoppas jag att jag kan köra igen storstretchen.

ROMAN: Ja idag var det inget och imonn är det inget men till måndag så kör jag igen.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: