måndag 7 mars 2016

Måndag 7/3-2016 20:18

DAG: Jaha till natt och en liten kass natt inatt sov inte alls så bra som jag brukar göra på starktablett. Så vaknade ett antal gånger och sist till nio tiden kom ur sängen till 10:30. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen körde den idag fram till ett då det var lunch och så igen från två till tre. Sedan stack jag till träningen och så hem igen. Så efter detta så var det middag och idag hade jag korv och mos gott mos. Så såg lite på teven med när jag åt. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen tills imonn. Kort blogg idag tror jag visst.

TRÄNING: Ja körde idag och det gick bra hade lite sämre fart idag men ändå okey. Cyklade idag tio sedan hem och stretch så en bra dag idag. Skall köra tio denna veckan sedan gå på längre till nästa igen. Men jag har lite ont i ryggen ännu jag trodde detta skulle gå bort men inte heller. Vi får se hur länge detta sitter i så återkommer jag med mer då.

ROMAN: Ja seg natt inatt men jag fick ändå mina två timmar idag så en okey dag idag.

Så dagen är till ända och jag säger som jag brukar göra Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: