fredag 11 mars 2016

Fredag 11/3-2016 20:11

DAG: Jaha till natt igen då ja och en superkass natt igen. Somnade och sov ett tag sedan vaknade jag i ett fram till fem tiden. Då hade jag ont i öronen och eftersom jag var vaken så fick jag ta ur propparna. Sover jag så känner jag inte av detta men vaknar jag så gör det ont. Så sedan låg jag till åtta tiden då jag gick upp och satte igång musikdatorn för skann. Men innan detta så såg jag att fingerläsaren inte var igång och hittade lite om det på en sidan och fick av installera och sedan om installera och så gick den igång igen. Så jag fick igång den igen och så skannade jag. Så sedan till tolv tiden så var jag nere med tvätten och sedan upp igen. Så och till kvart i ett så var jag nere och hängde upp den och sedan stack jag till ICA för att handla lite. Fick med mig hem och så väntade jag på att klockan skulle slå fyra så jag kunde gå ner och få upp tvätten igen. Så och det gjorde jag sedan gick jag igång med middagen hade idag fiskpinnar och potäter och lite majjo. Så och såg mina serier när jag åt och sparade ett par tills imonn. Så mer? Jo jag ringde ett samtal idag med skall så ett imonn med. Så mer? Jo det är eurojackpot idag men de har inte ringt men kanske lite. Ni ser på Twitter om det gav nått. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde övningarna idag bara men det gick bra och jag skall köra igen imonn då hela stretchen hoppas jag.

ROMAN: Ja imonn så kör jag igen så jag hoppas att jag sover inatt så skall det nog gå bra tror jag.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: