onsdag 9 mars 2016

Onsdag 9/3-2016 20:36

DAG: Jaha till natt igen då ja och en bra natt inatt sov länge men ändå när jag kom ur sängen så var jag lite seg idag. Klockan var elva innan jag kom ur sängen och fick i mig frukosten. Så sedan gick jag igång med romanen och körde den idag fram till 13:30 då la jag ner för dagen var svårt idag att fokusera. Så stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Så till fyra tiden så gick jag igång med middagen hade idag kotletter med klyft och såg en film idag sista beck vägs enda eller ende eller nått sånt. Så mer? Jo efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste ett tag. Så sedan så la jag mig på sängen fram till nu. En rätt kass dag trotts att jag hade en bra natt. Jo jag fick ett samtal men idag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja har inte packat väskan idag skall göra nu så kör jag igen imonn.

ROMAN: Ja körde idag men det var segt idag men fick lite gjort idag i alla fall så okey då da.

Så dagen är till ända och jag säger hej för idag men det är lotto och de har inte ringt så ingen storvinst men kanske lite ni får se på twitter idag eller imonn. Nu Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: