onsdag 23 mars 2016

Onsdag 23/3-2016 20:22

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt men var seg när jag vaknade till 10:30 idag. Kom ur sängen och fick i mig frukosten sedan gick jag igång med romanen körde den idag fram till 14:00. Då ringde jag ett samtal och idag gick det bra kom fram och fick reda på det jag ville. Så sedan skulle jag skicka ett sms men det gick inte alls idag. Så då kom jag på att det inte gick att ringa eller sms:a så jag fick i mig middagen och sedan stack jag till Telia butiken och fick nytt sim kort så gick den igång. Så och så fick jag redan på idag att mina mobil var inte fel på så jag kommer få betala 500 för det tills imonn kommer den nog och jag hämtar den till lördag tänkte jag. Så sedan hem och ringde då till morsan och pratade lite sedan gjorde jag övningarna och så nu är jag här. Så mer? Jo det är lotto idag men de har inte ringt så ingen storvinst men kanske lite, ni får se på Twitter idag eller imonn. Så mer? Jag hoppas på eurojackpot till fredag det är uppe i 700 mille skulle sitta gott. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja idag körde jag bara övningarna men jag packade väskan med för imonn.

ROMAN: Japp körde mina två timmar idag och det gick okey men det blir mycket att göra sedan för att få till den. Jo sedan kommer jag inte ihåg om jag sa det innan men jag fick ett svar till och de sa nej, ja på romanen jag sickade in alltså. Nu är det bara en kvar sedan kör jag nästa för fullt.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: