fredag 1 april 2016

Fredag 1/4-2016 20:09

DAG: Jaha till natt igen då ja och kass natt igen. Sov illa fram till elva tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Men idag gick det illa och jag körde inte länge idag. Slutade till 14:00 tiden och stack till ICA för att handla lite sedan hem igen. Så idag har jag pillat med datorn den kommer inte förrän till den 20/4 så jag kan inte vänta mer på den måste ta annan. Och den enda som är okey och det är pris och mm så är det en kines Lenovo det är det enda jag kan ta istället. Skall ringa till tisdag och ändra för jag kan inte vänta mer nu vill ha den men nu är det som ett skämt att den inte kommer. Så mer? Jo till fyra tiden så gick jag igång med middagen hade idag hamburgare och klyft och såg ett par serier när jag åt. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste lite sedan har jag pillat med datorn ett bra tag idag. Men jag ser ingen annan utväg än att byta till annan.

TRÄNING: Ja idag körde jag övningarna och så inget mer idag.

ROMAN: Ja idag gick det inte bar alls fick en timme idag inte mer.

Så dagen är till ända och jag skannade datorerna idag med till två tiden. Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: