tisdag 5 april 2016

Tisdag 5/4-2016 20:08

DAG: Jaha till natt igen och en kass sådan igen har varit många nu. Ett tag var det okey men sedan kom problemen igen. Så kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Sedan gick jag igång med romanen men idag gick det så där igen och jag körde nog bara en timme idag. Sedan pillade jag med datorn ja den nya som jag beställde och idag fick jag svar och jag raderade hela orden idag. Kommer nya datorer igen om två månader och jag ville inte köpa en gammal som jag hade beställt så jag raderade allt tog en kopia som jag skall ta om ett par månader för att få med allt igen. Den nya hade dubbelt så stor hårddisk och till samma pris så jag kunde inte ta den gamla. Så jag skall imonn ut och köpa DVD för att backa upp spelen på det har jag väntat på i fyra månader nu. Så skall ut imonn efter romanen och köpa det. Så mer? Jo till tre tiden så gick jag igång med middagen hade idag kotletter med stripes och pepparsås. Såg mina serier när jag åt och sedan fick jag i mig en kopp kaffe och läste lite med. Så mer? Jo DVD ligger på 50 mindre hos Clas Ohlson så jag kommer köpa imonn så jag äntligen kan backa upp dem. Så mer? Nä inte mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja idag körde jag övningarna och det gick bra imonn blir det till att packa väskan igen.

ROMAN: Japp fick idag en timme nått sånt idag men seg natt så är det okey nu kan jag lägga datorn ett tag och förhoppningsvis sova lite bättre igen.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: