fredag 8 april 2016

Fredag 8/4-2016 20:15

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt kass natt igen. Kom ur sängen till 10:30 tiden och fick i mig frukosten sedan gick jag igång med att bränna DVD men idag ville det inte alls. Bränn programmet sket sig och gick inte att använda så jag fick ladda hem nytt. Så efter det så hade då en DVD gått åt skogen så jag fick sticka till stan och köpa nytt. Så till tolv så fick jag in tvätten och sedan till ett tiden så hängde jag upp den. Sedan stack jag till stan och köpte nya DVD så nu ligger jag 200 back igen. Och det är illa för jag har bara 1000 kvar nu att leva på. Så sedan hem igen och stannade i ICA och handlade lite sedan hem igen. Så och jag körde igång musikdatorn för skann och sedan när jag hade bränt en till även denna på skann. Så sedan fick jag upp tvätten och så var det middag. Hade idag hamburgare och stripes och såg ett par serier när jag åt. Samtidigt så brände jag två till DVDs och så var det klart äntligen. Har väntat på detta sedan jul att få det bränt och nu är det okey. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så gjorde jag övningarna sedan var det blogg time. Så mer? Nä inget mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja om jag sover så skall jag imonn köra stretchen har hoppat detta länge nu så imonn så kör jag igen.

ROMAN: Ja kör igen tills imonn. Vi hoppas på bra sömn inatt bara så.

Så nu är det slut för idag men jag säger att de har inte ringt så ingen storvinst på eurojackpot men kanske lite ni ser idag eller så imonn på Twitter om det gav nått. Nu säger jag Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: