lördag 23 april 2016

Lördag 23/4-2016 20:11

DAG: Jaha till natt igen då ja och en bra natt även om klockan inte visade detta så var det en bra natt. Vaknade till elva tiden och fick i mig frukosten. Sedan skulle jag då köra igång romanen men idag gick det inte bra alls la ner till 13:30 tiden. Så sedan fick jag ett samtal och jag måste ut imonn en tur. Så till tre tiden så skulle jag då köra stretchen men hoppade den idag gjorde övningarna. Så till tre tiden så gick jag igång med middagen. Idag åt jag karréer med stripes och såg en film. Så mer? Jo jag fick inget samtal igår så ingen storvinst men kanske lite ni får se idag på Twitter om det gav nått på eurojackpot. Så och så har de inte ringt idag heller på lotto men kanske lite det ser ni imonn på Twitter. Så mer? Nä kommer igen imonn med mera då.

TRÄNING: Ja hoppade stretchen idag efter samtal men kör tills nästa vecka hoppas jag.

ROMAN: Ja fick bra sömn inatt men kunde inte fokusera idag alls gjorde lite men la sedan ner.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: