onsdag 13 april 2016

Onsdag 13/4-2016 20:12

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen vaknade ett antal gånger under natten och kom ur sängen till elva tiden. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den idag fram till 14:00 då jag gav upp för det gick så där idag. Så efter detta har jag i omgångar spelat trine och det har gått så där det med. Så till tre tiden så gick jag igång med middagen hade idag panerad fisk och mos. Såg ett par serier bland annat den nya 11-22-63 tror jag att den heter King har skrivit den. Så mer? Jo det är lotto idag men de har inte ringt så ingen storvinst men kanske lite ni får se på Twitter idag eller imonn om det inte kommer idag. Så mer? Jo jag var uppe på Spotify idag och la upp spellista för en timme snabb musik som jag skall ha sedan när jag stressar av hoppas jag i alla fall. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja kom igång sent idag men skrev ändå en och en halv timme idag och har kommit till sidan 54 av 60 så snart så kör jag igång andra omgången.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: