tisdag 19 april 2016

Tisdag 19/4-2016 20:33

DAG: Jaha till natt igen då ja och inatt sov jag så där vaknade till sju men lyckades sedan somna om igen och kom ur sängen till 10:30. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den idag till 14:20 tiden och sedan så stack jag till ICA för lite inköp. Så sedan hem igen och gick igång med middagen idag hade jag stripes och kotletter. Såg lite på teven med idag såg idag två serier och har en film att se en dag sedan. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste lite igen. Så sedan till sex tiden gjorde jag övningarna sedan har jag fått i mig lite choklad och mer? Ja inget mer idag kommer igen tills imonn med mera då.

TRÄNING: Ja körde övningarna idag och det gick bra imonn blir övningarna bara igen.

ROMAN: Ja körde idag och fick allt klart och sedan skapade jag en ny fil och sedan en ny fil till. Imonn skall jag skriva ut och sedan kör jag igång med att lägga till. Men skall detta gå så måste jag sova bättre vi får se hur det går med det.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: