måndag 4 april 2016

Måndag 4/4-2016 20:23

DAG: Jaha till natt igen och en små kass natt igen vaknade till åtta och somnade sedan igen och kom ur sängen till elva tiden. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den idag fram till 13:00 då jag gav upp för att ringa. Så till två tiden ringde jag det var efter lunchen. Så fick svar men inte på allt men jag ringde till Dustin och de sa att de skulle maila om det så det kommer väl om ett par dagar sedan får jag se vad jag gör. Så jag har inte bestämt mig ännu vi får se vad HP säger om det sedan gör jag mitt val så jag får datorn någon gång. Så mer? Jo till tre tiden så stack jag till träningen och sedan hem igen. Skippade stretchen idag igen och gick på övningarna sedan middag. Smakade inte bra idag så jag fick inte i mig allt och så en kopp kaffe på det. Så mer? Jo jag vann inte nått på lotto men det är ju som det brukar vara så. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja körde idag och jag hade bra fart idag men jag hoppade cykeln idag hade inte lust och det gillar jag inte att jag inte har. Men jag får fixa till datorn först sedan skall vi se om jag inte kan köra som förr igen.

ROMAN: Ja det blev bara en timme idag men det gick bra idag och jag fick gjort det jag skulle. Kör igen imonn.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: