onsdag 6 april 2016

Onsdag 6/4-2016 20:25

DAG: Jaha till natt igen och en kass natt igen. Sov illa och vaknade ett antal gånger under natten kom ur sängen idag till halv tolv tiden. Fick i mig frukosten sedan så väntade jag på att klockan skulle slå ett då jag skulle ta mig till stan för att köpa DVDs det som är konstigt med detta är att för 5 kostar det 199 och för 10 kostar det 449 mycket underligt om jag får säga det att det är billigare att köpa färre än fler. Men jag köpte 2*5 och har idag bränt fem så nu är det bara ett spel kvar som tar de sista fem så är allt uppbackat sedan. Så tog vagnen och sedan gick jag hem kom hem till tjugo över två. Så idag hade jag rätt bra fart när jag gick för jag gick hem från femman idag. Så kom hem och satte igång att bränna med en gång och blev klar till fyra tiden med denna omgång. Så satte jag igång med middagen på samma gång. Idag åt jag pepparbiff med ris och pepparsås och såg mina serier när jag åt. Så efter detta så brände jag lite till så jag var klar med en omgång. Och så satte jag mig och läste lite och så fick jag i mig en kopp kaffe med. Så mer? Nä det var nog allt. Jo det är lotto idag och de har inte ringt så ingen storvinst men kanske lite. Ni ser idag eller imonn på Twitter om det gav nått.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och jag är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja idag hoppade jag helt efter kass natt så tänkte jag kör DVD istället kör imonn istället.

Så dagen är till ända och jag säger som jag brukar Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: