torsdag 21 april 2016

Torsdag 21/4-2016 20:23

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt kom ur sängen till lite innan elva idag. Fick i mig frukosten och så satte jag igång att köra romanen. Körde den idag fram till ett då det var lunch och sedan igen från två till tre. Så till tre eller lite där efter stack jag till träningen och sedan hem igen. Så sedan var det middag men idag fick jag ett samtal mitt i maten det var morsan som hade fått åka in på sjukhus. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så har jag väntat på att klockan skulle slå åtta. Så mer? Ja mer? Hoppas att det inte är illa med morsan så hon kommer på benen igen. Och mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja hoppade cykeln idag igen och sedan också stretchen men gjorde det mesta av övningarna idag ingen bra dag idag. Men träningen gick bra i alla fall.

ROMAN: Ja lite små seg natt men idag gick det ändå rätt okey fick inte igång allt med en gång men det kom igång tillslut. Så idag gick det bra trotts lite kass natt.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: