fredag 22 april 2016

Fredag 22/4-2016 20:05

DAG. Jaha till natt och den värsta natten på länge. Sov illa och vaknade till tre tiden sedan till fyra och fem. Sedan idag så fick jag en ide att gå upp och få i mig frukosten och sedan lägga mig igen för att sova lite till. Men det sket sig jag gick upp men somnade sedan inte igen. Var uppe till tio tiden och väntade då på att klockan skulle slå tolv så jag kunde få ner tvätten. När klockan slog så stack jag ner med tvätten och så upp igen. Så gjorde inte mycket idag till jag skull ner igen för att hänga upp den samma. Så efter detta så spelade jag lite fram till 13:30 då jag stack till ICA för att handla lite. Jo innan detta till ett tiden så fick jag ett samtal från morsan men jag var nere med tvätten så jag missade det. Så sedan hem och fick ett samtal till från en släkting sedan försökte jag få tag i morsan men hon ringde sedan hon hade fått en lårkaka när hon ramlade det var det som gjorde ont igår. Så hon kom hem idag och ringde till släktingen och så mig. Så sedan höll jag på att äta när hon ringde idag hade jag kotletter med klyft och såg ett par serier när jag åt. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste lite idag, Så mer? Nä det var nog allt för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja idag körde jag övningarna bara men tills imonn hoppas jag kunna köra hela stretchen och övningarna med.

ROMAN: Ja imonn så kör jag igen då har kolla lite idag och jag hoppas kunna hålla samma som innan så kanske det blir en bok ändå.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: