söndag 10 april 2016

Söndag 10/4-2016 20:19

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen vaknade ett otal gånger under natten och kom ur sängen till tolv tiden. Fick i mig frukosten och så satte jag igång att dammsuga till ett tiden. Så efter detta så gjorde jag inte nått på ett långt tag sedan spelade jag lite och kom en bit. Så sedan la jag ner detta och satte mig och läste ett tag. Så till tre tiden så gick jag igång med middagen hade idag kotletter med klyft och såg en serie när jag åt. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så kollade jag lite på internet. Så mer? Jo jag spelade lite till och kom till sista nivån som jag skall spela till nästa söndag. Så mer? Jo jag vann inte nått på eurojackpot men kanske lite på lotto idag. Ni får se på Twitter idag om det gav nått. Så mer? En halv kass dag idag men som vanligt så började det med kass natt. Så även idag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja idag har jag bara gjort övningarna och det gick bra sedan har jag packat väskan för imonn.

ROMAN: Ja jag hoppas få en effekt om ett tag så jag sover bättre och då hoppas jag också kunna skriva bättre med. Vi får se om det kommer eller inte.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: