måndag 11 april 2016

Måndag 11/4-2016 20:15

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen och det är fan. Brukar sova bra på starka tabletter men inte inatt. Hade svårt att somna och sov sedan kass under natten. Kom ur sängen till elva tiden idag och fick i mig frukosten. Sedan gick jag igång med romanen körde den fram till  ett då det var lunch och så igen från två till tre. Så efter detta så stack jag till träningen och så hem igen. Stretch och så middag. Såg lite på teven med när jag åt och så fick jag i mig en kopp kaffe och så nu är jag här. Så mer? Imonn skall jag ringa och fixa nya salvor på recept skulle ha gjort det till i fredags men glömde när jag var ute i stan. Så jag får göra imonn. Så mer? Jo idag så köpte jag ett spel till för 18.84 tror jag att det gick på det var billigt och jag slog till. Spelade lite idag innan jag stack till träningen. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn…

TRÄNING: Ja körde idag och det gick bra men så kom cykeln och jag gick igång men tappade sedan och stack. Jag hoppas att jag sover bättre snar så jag kan köra som innan men kass natt så sket det sig idag. Men gjorde stretchen och övningarna när jag kom hem.

ROMAN: Ja körde idag och det gick bra idag trotts kass natt. Så fick jag till ett spel med innan jag stack så en okey dag idag.

Så vi hoppas på bättre natt inatt så ses vi igen imonn. Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: