tisdag 26 april 2016

Tisdag 26/4-2016 20:12

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass sådan igen somnade illa sent igår och vaknade sedan idag till nio tiden. Kunde inte somna om igen så jag kom ur sängen till 10:30. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen körde den idag fram till 14:00. Sedan stack jag till frisören men jag fick ta ut pengar innan jag kunde ta mig in. Så sedan stack jag hem igen och till tre tiden körde jag igång med middagen. Hade idag kotletter med klyft och såg mina serier men jag glömde den nya ja vad heter den då? Games of throns tror jag att den heter. Jag såg två andra idag och tar den imonn. Så mer? Jo sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste lite idag med. Sedan fick jag ett samtal och så gjorde jag övningarna till åtta tiden idag var illa sen idag med att komma igång med dem. Så mer? Jo jag sickade in till GP en grej får se om det blir nått med det om de ens svarar på det vet jag inte men vi får se om ett par dagar vad de säger om de säger nått. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen tills imonn.

TRÄNING: Jaha idag har jag kört övningarna men idag så gjorde jag dem just innan bloggen var sen idag.

ROMAN: Ja kass natt men idag så körde jag mina två timmar nästan i alla fall. Det gick bra idag trotts kass natt men jag var rätt pigg idag ändå. Så kör imonn igen.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out  Open-mouthed smile

Inga kommentarer: