söndag 24 april 2016

Söndag 24/4-2016 20:09

DAG: Jaha till natt igen då ja och sov illa inatt men det brukar jag göra när jag skall upp. Till nio tiden så gav jag upp och gick sedan upp till tio fick i mig frukosten. Nja idag fick jag inte ner mycket alls faktiskt. Så sedan stack jag till spårvagnen och åkte till centralen. Sedan stack jag in och på apoteket och köpte lite sedan vidare med fyra till Mölndal. Sedan till farsan en snabb titt och så hem till morsan och sedan hem igen. När jag kom hem så var klockan två så jag hade fart idag. Så sedan gick jag igång med middagen. Hade idag köttbullar och pommes och såg en serie när jag åt. Har en film att se men hann inte med det idag får ta annan dag på den. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så gjorde jag övningarna och nu är jag här. Imonn skall jag upp tidigt och sedan till Mölndal igen en snabb sedan hem och till gymmet. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja imonn så kör jag igen så jag hoppas att det går snabbt skall till apoteket och sedan till Mölndal. Och sedan hem så jag hinner med gymmet hoppas jag.

ROMAN: Ja imonn blir inget på denna punkt men det tar jag igen tills tisdag.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: