torsdag 28 april 2016

Torsdag 28/4-2016 20:21

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen. Så vaknade jag idag till nio tiden redan. Och somnade sedan inte om igen kom ur sängen till 10:30 och fick i mig frukosten. Sedan gick jag igång med romanen, körde de fram till ett då jag tog paus och tog lunch. Sedan gick jag igång igen till två tiden och körde fram till tre. Efter detta så stack jag till träningen sedan hem igen. Så fick i mig middagen med ja nästan i alla fall har tappat aptiten nu ett tag. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så har jag kollat musikdatorn som jag skall till söndag om installera till rent Windows 10 och så installera in Cubase 8.5 igen. Datorn är illa seg så jag hoppas en om installation hjälper. Så det gör jag till söndag om allt går som jag vill. Så mer? Ja mer? Har dångat ett mail idag om det så jag hoppas jag får svar tills imonn. Så mer? Jo jag vann inte nått på lotto trotts extra rader. Men jag tror inte jag vinner heller så men jag spelar så jag är med. Så fick jag ett samtal me idag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Japp körde idag och det gick illa trögt idag men jag gjorde allt utom cykeln. Så när jag kom hem så hoppade jag stretch och övningar med. Igen bra dag idag.

ROMAN: Ja körde två timmar idag och det gick okey kör igen imonn.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: