söndag 17 april 2016

Söndag 17/4-2016 20:18

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt kass natt igen men sov lite på morgonen så det blev okey inatt på ett ungefär. Så kom ur sängen till 10:30 tiden och fick i mig frukosten. Sedan väntade jag på att klockan skulle slå tolv då jag skulle sticka till Järntorget. Så gick hemifrån till tolv tiden och sedan kom jag dit till 12:40 tiden så jag tog en runda och så till ett tiden så kom min trumkompis och vi fick i oss lite kaffe och lite tjöt i en timme nått sånt. Efter detta så stack jag hem jag gick där ifrån och hem. Stannade på ICA för lite gott och sedan hem. Så till tre tiden så gick jag igång med middagen hade idag hamburgare med pommes och såg lite serier när jag åt. Så mer? Jo jag fick i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste ett tag. Så mer? Jo jag skickade in lite mer lotto till igår tror jag sa det med men säger igen så jag har fem rader till idag och joker med. Ni ser på Twitter idag om det gav nått eller så tills imonn på bloggen om det inte gav nått. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och är redo för träningen imonn. Så hoppas jag att jag sover lite bättre och att jag kör cykeln med vi får se imonn.

ROMAN: Ja imonn har jag inte mer att göra så jag hoppa att jag kan köra lite imonn utan avbrott ni får veta imonn.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: