fredag 15 april 2016

Fredag 15/4-2016 20:08

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen. Vaknade ett otal gånger och kom sedan ur sängen till tolv tiden. Fick i mig frukosten och skulle sedan sätta igång med romanen. Men idag ville det sig inte alls. Hade svårt att komma igång och sedan kom mitt nya kort och jag satte igång att pilla med det. Fick gå upp på ett tio tal siter och lägga till det nya kortet och så fick jag inte nått gjort på romanen idag. La ner den till 13:30 tiden. Så sedan stack jag till ICA för att handla men glömde mina salvor så jag får ta dem imonn. Så och när jag la till nytt kort så fick jag betala så nu har jag kvar 500 att leva på till den 25é. Så sedan gick jag igång med middagen till tre tiden. Hade idag köttbullar och klyft och såg ett par serier när jag åt. Så sedan till sex tiden så gjorde jag mina övningar och så ringde jag ett samtal. Så mer? Jo det är eurojackpot idag men de har inte ringt så ingen storvinst men kanske lite. Troligen får ni veta imonn när mailet kommer. Annars idag på Twitter. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja körde mina övningar idag och det gick okey.

ROMAN: Ja inte nått idag på denna punkt men jag hoppas jag får till lite imonn.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: