måndag 25 april 2016

Måndag 25/4-2016 20:12

DAG: Jaha till natt igen och en bra natt men jag vaknade till nio idag och efter det så somnade jag inte igen. Kom ur sängen till halv tio tiden och fick inte i mig frukosten idag heller. Så efter detta så stack jag till apoteket och hämtade men jag fick inte allt idag. Så sedan åkte jag till Mölndal och sedan hem till morsan efter farsans ställe. Sedan hem och jag var hemma till ett så jag stannade vid ICA och köpte lite kyckling varm som jag sedan åt när jag kom hem som lunch. Så sedan gick jag igång med att betala räkningar och sedan efter detta så var det att vänta på att klockan skulle slå tre. Fick denna månaden 1300 kvar att leva på fram till den 25è. Men det är som det brukar vara så det är lugnt. Så mer? Jo till tre så stack jag till träningen gick så där idag. Så hem och middag och en kopp kaffe och så är jag här. Jag kan konstatera att jag klarar att göra två grejor inte mer. Jag kan skriva och sedan gå på gym men inte mer än det.

TRÄNING: Ja idag gick det inte bra jo jag gjorde allt nästan men segt var det som bara fan. Som jag sa innan kan göra två grejor inte mer.

ROMAN: Ja vi hoppas på bra sömn så kör jag imonn. Vet vad jag skall göra så hoppas att jag sover bara så.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: