torsdag 14 april 2016

Torsdag 14/4-2016 20:15

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt men vaknade ett otal gånger under morgonen. Kom ur sängen till elva tiden idag och fick i mig frukosten. Sedan gick jag igång med romanen körde den idag fram till ett då det var lunch och så igen från två till tre. Efter detta så stack jag till träningen och sedan hem igen. Gjorde idag stretchen och övningarna sedan middag. Åt idag fläsk och spagetti och såg lite på teven med när jag åt. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så nu är jag här. Så mer? Jo jag fick ett sms idag som jag skall göra till söndag. Så mer? Jo jag vann inte nått på lotto men det är ju som det brukar vara så. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja hoppade cykeln idag igen men till nästa vecka så hoppas jag att jag sover bättre ja i alla fall lite bättre så skall jag köra cykeln med hoppas jag.

ROMAN: Ja körde idag även om jag tappade lite fart ett tag idag så gick det rätt okey idag. Kör igen imonn.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: