tisdag 12 april 2016

Tisdag 12/4-2016 20:22

DAG: Jaha äntligen en lite bättre natt inatt. Vaknade två gånger men somnade om igen. Kom ur sängen till 10:30 och fick i mig frukosten. Så sedan gick jag igång med romanen och körde den idag fram till 14:00 då jag stack till ICA för att handla lite sedan hem igen. Gick igång med middagen men innan denna så ringde jag till läkarcentralen och skulle beställa nya recept. De ringde tillbaks igen vid fyra tiden. Och då beställde jag det jag skulle ha kommer till fredag då jag också skall ut och hämta dem. Det är salvor och lite till. Så mer? Jo jag gick igång med middagen hade idag kotletter med pommes och såg en serie sedan en till. Har missat en som bytte kanal tror jag så jag har glömt av den sedan men idag så. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste lite. Så mer? Jo jag fick i mig en choklad kaka som jag köpte och mer? Ja mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja idag gjorde jag bara övningarna till sex tiden imonn samma sak.

ROMAN: Ja körde idag men måste ha mer än en dag bra sömn om jag skall kunna få till det så den blir publicerad. Har kommit till sidan 52 och jag har till 60 kvar så snar så skall jag till att köra igång på riktigt så jag hoppas jag sover bättre då.

Så ja säger som jag brukar göra Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: