måndag 18 april 2016

Måndag 18/4-20116 20:13

DAG: Jaha till natt igen då ja en små kass natt igen kom ur sängen till 10:30 tiden ja närmare elva idag. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den idag fram till ett då det var lunch och så igen från två till tre. Efter detta så stack jag till träningen sedan hem igen. Hoppade stretch och övningar idag och gick på middagen istället. Så efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så väntade jag på att klockan skulle slå 20:00 och det har den nu. Så mer? Mer problem idag men vi får se tills imonn om det kan lösa sig. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja träningen gick bra idag men jag hoppade cykeln idag igen vi får se till torsdag vad jag säger då. Så hoppade jag stretchen och övningarna idag med.

ROMAN: Ja idag gick det bättre och jag fick mina två timmar idag så jag hoppas det går samma tills imonn med.

Så jag vann inte nått på nått men det är ju som det brukar vara så. Och nu säger jag Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: