tisdag 25 augusti 2015

Tisdag 25/8-2015 20:23

DAG: Jaha till natt igen då ja och en dålig sådan igen. Somnade till tre tiden igår och sov sedan till sex men somnade om igen. Kom ur sängen till lite innan elva och fick i mig frukosten. Sedan körde jag igång med romanen till 12:00 och körde den sedan till 14:00 då jag skulle ut och hämta pengar och klippa mig. Men idag var det fullt så jag tog ut pengar och sedan så stack jag till ICA klipper mig imonn. Så sedan hem igen. Jo jag betalade räkningar idag med blir inte mycket kvar denna månaden. 1100 kommer jag få leva på men det skall nog gå. Jag fick försäkringen nu den ligger på 1000 sedan är det datorskyddet som också det förnyas denna månaden det ligger på 750. Så en hård månad igen men jag har klarat det innan så det skall nog gå igen. Sedan hade jag tänkt att ta en kaffe med trumkompisen men jag tror det får vänta till nästa månad. Så mer? Jo kom hem och så gick jag igång med middagen till fyra tiden idag var sen idag. Hade karréer med stripes och såg en serie men hann inte mer idag jag har mycket att se nu. Så mer? Jo jag fick i mig en kopp kaffe som jag köpte idag gick på 200 då tar jag bara två koppar per dag och det håller i en månad. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jo jag satte mig och läste idag med.

TRÄNING: Ja till torsdag kör jag igen så då skall jag köra armhävningarna igen måste komma igång med dem nu.

ROMAN: Ja körde mina två timmar idag och det gick bra har kommit in på tredje personen nu.

Så har inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: