söndag 23 augusti 2015

Söndag 23/8-2015 20:14

DAG: Jaha till natt igen då ja och en jävligt kass natt somnade någon gång till halv fyra tiden och vakade sedan igen till 06:10 så efter detta så kunde jag inte somna om igen. Men jag hoppas att jag sover bättre inatt efter kass natt. Så kom ur sängen till nio tiden och fick i mig frukosten sedan körde jag idag igång med dammsugningen till elva tiden. Efter detta så såg jag på serier via app på teven. Det var c-mores app och jag såg ja vad heter den nu så är det på engelska med. Stike back heter den. Så sedan tänkte jag spela lite spel men det sket sig idag igen. Jag fick ett fel och fixade detta igår men det kom igen idag igen. Och hur skall man lösa detta då, jo stänga av alla säkerhetsprogram? Hur tänkte de då att inte ha något skydd alls undertiden man spelar man kan spela i timmar utan skydd alls. Nä det går inte men jag vet hur jag skall göra för att få det att fungera så jag kommer köra detta och ha skyddet igång. Så efter att jag hade sett det tre serierna så såg jag den fjärde på teven ja boxen och sedan satte jag igång med middagen. Hade idag kotletter med ris. Nu har jag mycket att se fram över för jag har inte sett på ett par dagar nu. Ja på boxen alltså. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn. Jo jag hann inte spela spel idag alls så jag får ta en annan dag kanske till söndag igen och köra lite igen.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och är redo för träningen imonn. Då jag kommer höja på allt och det kommer nog kännas en hel del imonn ja kanske i övermonn.

ROMAN: Ja då kör jag igen tills imonn. Vi hoppas på bra sömn så kör jag sedan.

Så inget mer idag kommer igen imonn med mera då. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: