lördag 8 augusti 2015

Lördag 8/8-2015 20:09

DAG: Jaha till natt igen och en något bättre natt inatt, men ändå små kass. Kom ur sängen till elva tiden idag och fick i mig frukosten. Sedan körde jag igång med romanen till 13:30 tiden körde den sedan till 14:00 då jag gav upp för dagen. Så sedan så gick jag igång med träningsmaten och körde den klar till halv fyra tiden. Och då skulle jag köra igång med stretchen men la ner idag kör igen till måndag. Så mer? Jo jag gick igång med middagen hade idag köttfärssås med pasta och idag smakade det inte bra alls och jag åt inte upp idag. Kände inte alls för detta och fick sedan i mig en kopp kaffe och läste lite sedan la jag mig ett tag tills datorn starar upp igen som den gör en gång i timmen eller oftare. Så mer? Jo jag har eurojackpot igår men ingen storvinst men kanske lite ni får veta idag på twitter eller imonn. Så mer? Ja det är ju lotto med idag men än så länge har de inte ringt vet inte när de drar. Så mer? Jo spelade lite spel idag en västen som var så där för att jag inte kommer ihåg alla knappar så vet jag inte hur man gör. Så mer? Nä nog för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja skulle idag men jag skall till måndag då skall jag köra mina armhävningar igen och köra sedan hela tiden.

ROMAN: Ja körde idag lite seg men det gick okey idag kom på en hel del idag.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: